Bezorgen & levering
-
Hevu Tools levert bestellingen aan een bedrijf of particulier in de werkplaats of op het huisadres. Woon je in een ander land dan aangegeven in de onderstaande tabel? Vraag dan onze klantenservice naar de mogelijkheden via klantenservice@hevutools.nl.
Let op! Voor palletzenden gelden aparte tarieven!Verzendkosten Gratis vanaf Nederland € 7,85 (€ 6,49 excl. BTW) € 200,- Nederland + toeslag ** €14,95 (€ 12,35 excl. BTW) € 200,- België €10,85 (€ 8,96 excl. BTW) € 200,- België + toeslag ** €19,85 (€ 16,40 excl. BTW) € 200,- Nederland - Waddeneilanden * €13,95 (€ 11,53 excl. BTW) Geen franco Nederland - Waddeneilanden + toeslag ** €18,95 (€ 15,66 excl. BTW) Geen franco Overige EU landen op aanvraag op aanvraag
* Voor waddeneilanden geldt een standaard eilanden toeslag (kies verzendmethode “Pakketdienst DHL Nederland - waddeneilanden”)
** Postbedrijven hanteren een toeslag voor pakketten/artikelen langer dan 120 cm, zwaarder dan 23 kg of een afwijkende vorm, deze pakketten zullen altijd zakelijk verstuurd worden. -
Bij Hevu Tools verzenden we je bestelling via DHL. Zodra je pakket is overgedragen aan DHL, ontvang je op de ochtend van de bezorgdag een e-mail met een track & trace-nummer. Met dit nummer kun je de zending eenvoudig volgen.
Verwacht je niet thuis te zijn? Dan kun je via de DHL-link toestemming geven om het pakket op een veilige plek achter te laten.Liever ophalen? Je kunt er ook voor kiezen om het pakket te laten bezorgen bij een DHL ServicePoint bij jou in de buurt.
Let op!
Bestellingen met een lengte/gewicht toeslag kunnen niet bij een DHL ServicePoint worden aangeboden en worden behandeld als een zakelijke zending. Wegens handmatige verwerking door onze transporteur kan er extra levertijd ontstaan. Daarnaast levert DHL geen pakketten op bungalowparken, campings of verzorgingstehuizen. -
Het is mogelijk om de bestelling af te halen bij een DHL ServicePoint bij jou in de buurt. Helaas kun je dit nog niet aangeven bij het afrekenen, maar dat kan wel wanneer je de track en trace ontvangt van DHL. In deze e-mail kun je een DHL ServicePoint selecteren waar de bestelling afgeleverd kan worden. Zodra de bestelling daar klaar ligt, zal je daar een bevestiging van ontvangen om het pakket af te halen.
-
Ja, dat is mogelijk - mits je bestelling nog niet is verzonden. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Dan kijken wij direct of we het afleveradres nog kunnen aanpassen. Zodra je pakket is overgedragen aan de vervoerder, is het helaas niet meer mogelijk om het afleveradres te wijzigen.
-
Ja, dat is zeker mogelijk. Tijdens het bestelproces heb je de optie om een ander bezorgadres op te geven dan het factuuradres. Dat is handig als je bijvoorbeeld een bestelling wilt laten bezorgen op je werk, bij familie of als je een cadeau direct naar de ontvanger.
-
Als één artikel 31,5 kg of zwaarder weegt óf voldoet niet aan de maximale maten van DHL, dan moet het artikel worden verstuurd met een palletzending. Artikelen die groter zijn dan de maximale maten van DHL of zwaarder dan 31,5 kg maar ook veilig zonder pallet verstuurd kunnen worden, gelden ook de tarieven van palletzending.
Verzendkosten Gratis boven Nederland €55,00 (€ 45,45 excl. BTW) Geen franco België €65,00 (€ 53,71 excl. BTW) Geen franco Overige EU landen Op aanvraag Wij verzenden onze palletzendingen met Sanders Fritom. Bij deze verzendmethodes wordt je ook middels een track en trace code op de hoogte gehouden.
Wij maken waar mogelijk gebruik van de diensten van onze leverancier om artikelen zwaarder dan 31,5 kg of buiten de maximale maten te kunnen verzenden. Hierbij wordt onder het franco bedrag van onze leverancier verzendkosten voor berekend. Hiervan zult u géén track-and- trace code ontvangen. -
We doen ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken. Plaats je je bestelling op een werkdag vóór 16.00 uur. Dan wordt je bestelling - mits op voorraad - de volgende dag bezorgd. Is het artikel niet op voorraad? Houd dan rekening met een levertijd van 2-5 werkdagen.
Levertijd van gewone bestellingen Bestellen vóór 16.00 uur Particulier Zakelijk Maandag Dinsdag Dinsdag Dinsdag Woensdag Woensdag Woensdag Donderdag Donderdag Donderdag Vrijdag Vrijdag Vrijdag Zaterdag Maandag Zaterdag Dinsdag Dinsdag Zondag Dinsdag Dinsdag Levertijd voor palletzendingen Besteld Geleverd Maandag (vóór 12 uur) Dinsdag Dinsdag (vóór 12 uur) Woensdag Woensdag (vóór 12 uur) Donderdag Donderdag (vóór 12 uur) Vrijdag Vrijdag (vóór 12 uur) Maandag Zaterdag Dinsdag Zondag Dinsdag Let op! Er vinden geen leveringen plaats op zon- en feestdagen. Dit geld voor alle vormen van levering: particulier, zakelijk of palletzendingen.
-
Wat vervelend dat het pakket beschadigd is aangekomen. Onze excuses voor het ongemak. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen, vragen we je om de volgende gegevens naar ons te mailen:
-
Je ordernummer
-
Stuur duidelijke foto’s van:
-
de buitenkant van de doos
-
de beschadigde inhoud
-
het verzendlabel op de doos
Je mag alles naar klantenservice@hevutools.nl sturen. Na ontvangst nemen we zo snel mogelijk contact met je op en zoeken we samen naar een passende oplossing.
-
-
Controleer in de orderbevestiging of het afleveradres correct is. Via de track & trace-link van DHL in je bevestigingsmail kun je de status van je bestelling eenvoudig volgen.
Staat er dat je bestelling is bezorgd?
Kijk dan even in je brievenbus of je een bericht van DHL hebt ontvangen — mogelijk is het pakket bij de buren afgeleverd of bij een afhaalpunt bezorgd.Staat er dat je pakket nog onderweg is?
Dan vragen we je nog even geduld te hebben. Via de track & trace-link zie je precies wanneer je bestelling wordt bezorgd.
Kom je er niet uit? Neem dan vooral contact op met onze klantenservice - we helpen je graag verder!