Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig. Voeg de gewenste producten toe aan je winkelwagen. Ben je klaar met winkelen? Klik dan bovenaan de pagina op de winkelwagen om je bestelling af te ronden. Je kunt de bestelling plaatsen met of zonder een Hevu Tools-account. Klik in de winkelwagen op ‘Afrekenen’ om je bestelling af te ronden.
We helpen je graag verder! Op onze website vind je bij elk product de optie: “Stel een vraag over dit product.” Wanneer je hierop klikt, verschijnt er een formulier dat je kunt invullen. Onze klantenservice beantwoordt je vraag vervolgens zo snel mogelijk per e-mail.
Bij elk product wordt de verwachte levertijd apart vermeld. Houd er rekening mee dat dit een indicatie is. We baseren deze informatie op gegevens van onze leverancier en doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Nee, je kunt ook als gast bestellen. Met een account kun je echter je bestellingen makkelijker volgen en sneller afrekenen.
In sommige gevallen is dat mogelijk. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via klantenservice@hevutools.nl of bel ons op 0492-386140.
Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Als je bestelling nog niet verwerkt is, kunnen we deze meestal nog aanpassen.
Mocht je nog iets willen wijzigen aan je bestelling? Onze klantenservice kijkt graag met je mee of dit mogelijk is. Neem zo snel mogelijk contact op met ons, zodat we samen naar de mogelijkheden kunnen kijken. Mail ons op klantenservice@hevutools.nl of bel naar 0492-386140.
Na het afronden van je bestelling ontvang je per e-mail een orderbevestiging met alle details. Heb je deze niet ontvangen? Controleer dan eerst je spambox of ongewenste e-mail. Staat de bevestiging daar ook niet tussen? Dan is er mogelijk een typefout gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice — we helpen je graag verder!
Ja, je kunt je bestelling kosteloos annuleren, zolang deze nog niet is verzonden. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Stuur hiervoor een e-mail naar klantenservice@hevutools.nl met daarin het ordernummer en de reden van annulering.
We kunnen het bezorgadres nog aanpassen - mits je bestelling nog niet is verzonden. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Dan kijken wij direct of we het bezorgadres nog kunnen aanpassen. Zodra je pakket is overgedragen aan de vervoerder, is het helaas niet meer mogelijk om het te wijzigen.Goed om te weten: zodra je de Track & Trace-mail hebt ontvangen, kun je in veel gevallen zelf via die link aangeven dat je het pakket wilt laten bezorgen bij een afhaalpunt.